Bidster

torsdag 13 mars 2008

Tillbaka

Nu är jag tillbaka efter en vecka utomlands. Jag har varit och vilat upp mig efter allt som hänt. Det har varit skönt att kunna reflektera över allt som hänt.
Under tiden har:
Börsen gått ner
Min efterlevandepension har blivit klar : 7931:- / månad

En annan sak som gjort mig förbannad är Forex!!!! Jag laddade ett Globalcash kort hos dem, och det fungerade inte någonstans!!!! Jag har varit i USA. Jag var in på banken, näe det fungerar inte, funkade inte i uttagsautomaterna!!! Jag ringer Forex från USA och får INGEN hjälp!!!!! Jag ber dem sätta över pengarna på mitt konto, näe det går inte, det finns inte i tjänsten!!!! Vadå inte i tjänsten? Nu sitter 7000:- på ett kort som jag inte kan ta ut på!!! Jag har 10 mil till närmaste butik!!! Imorgon ska jag ta itu med detta!!!
Stor varning för Forex Global cashkort!!!!

2 kommentarer:

Växla ner sa...

klart att du få länka till mig, lägger in dig också

klotljus sa...

Hej!
Hittade din sida genom ekonomisanerings sida... Vill verkligen beklaga sorgen. Är svårt att sätta sig in i situationen. Bra att du börjat blogga, det är skönt skriva av sig.
Lycka till med din målsättning