Bidster

tisdag 18 mars 2008

Börskrach och snöyra

Först så måste jag berätta om Forex!!! Igår kom en check på 300:- till!!!! Nu har jag fått 600:- för besväret vi hade med kortet. Problemet hade varit att de satt in mina pengar på fel kort!!!!!

Är det köpläge på börsen? Ja, jag tror det... Mina fonder gick ner mellan 4-6% igår! Snart måste det vända, och eftersom detta är sparpengar och jag månadssparar så tror jag att om ca 2 år så är ordningen återställd. Och då är vinsterna tillbaka. det gäller att hålla sig iskall i sådana här lägen och vänta ut vändningen. Har funderat att köpa räntefonder i stället, men då missar man ju det billiga köpläget. Så på lång sikt så köper jag mer...

Nu har vintern kommit!!! Ca 4 månader för sent!!!! Jag blir alldeles slut... Tur att jag har en snöslunga, som körts 1 gång i vinter!!!!

Inga kommentarer: