Bidster

söndag 16 mars 2008

Börsen

Fy vad trist det är när pengarnas värde minskar... Läste i DI att USA handel sjunkit... Kan inte förstå, jag shoppade då loss när jag var där ;) Näe, skämt och sido... Att USA har sån påverkan på hela världsekonomin. Jag tror det kommer att vara svajjigt fram till presidentvalet. Så nu känner jag att det är köpläge!!! När allt är klart så ska jag investera i mer aktier förrutom de jag har. Sparar tills vidare 4000:- i fonder /månad. Dessa har skunkit med ca 3 % under inköpsvärde, så det känns inte så farligt än, och kan jag dessutom köpa på mig billigt nu så blir jag en VINNARE!!!!

Affiliator Affiliateprogram

1 kommentar:

Life sa...

TACK för dina rader i min blogg. SÅ KLART får du länka. Låter som att du har det kämpigt, följer gärna din kamp mot tryggheten. Kanske vi kan inspirera varandra?

Kram/Life