Bidster

måndag 24 mars 2008

I morgon lön

Nu kommer första månaden med "egna" pengar. Allt är nu klart med pensionerna. Det blev bättre än vad jag trodde, inte så mycket men lite iaf. Jag är så fundersam om man ska fortsätta med fonderna... Jag tänker inte ta ut pengarna iaf, men kanske ska man ta "time-out" från månadsspar och istället spara istället på konto ett tag! Ja, jag vet inte alls... Men om man tänker historiskt så har ju fonder ökat i värde och det kanske är bra att köpa billigt. Men frågan är ju: är det billigt nu??? Eller blir det billigare??? Jag tror att jag sparar i fonder iaf 1 månad till så får man se! Jag tror att det kommer att vara lite svajjigt ett tag till. Iaf tills valet i USA är klart.

Imorgon kommer aprils budget!

1 kommentar:

Poor me sa...

Du verkar har samma funderingar som mig! Jag vill också veta om fonderna är som billigast nu eller inte. Jag har inte mängder med pengar att avvara och då vill jag helst slippa se fonderna minska i värde direkt...