Bidster

torsdag 17 april 2008

Äntligen!!!!!

Äntligen är alla papper gällande bouppteckningen klar!!!! Efter missunsamhet och giriga ex-fruar så var alla pappaer intakta! Tänk vad folk blir som galna vid bouppteckningar. Jag trodde det var skrönor, men banne mig så stämmer det att folk blir alldeles vilda! Tänk att leva ett liv och misstro andra, att utgå från att man ska bli blåst!!! Om det handlat om miljoner, men om 1000-lappar hit eller dit... Nu har jag betalat alldeles för mycket 1000-lappar, men jag orkar inte tjafsa!!!! Halva företaget till mig och huset, sen får de resten!!!! så blir det, lugn och ro och kunna sörja färdigt är mitt nya liv!!!

Läser just nu på Di att de som valt att spara 10 000:- i fond har på 10 år fått 22 000:-, medans de som satte in 10 000:- på sparkonto fått 11 800:-!!! Detta ger en avkastning på 120% för fonderna och 18% på sparkontont. Då kan man gratulera de som köpte Ryssland för 10 år sedan!!! De fonderna en avkastning på 780%!!! Då hade 10 000:- blivit 88000:-!!! Tänk långsiktigt!!! Precis vad jag ska försöka göra!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag köpte Ryssland för cirka 10 år sedan. Tyvärr var jag tvungen att sälja när jag köpte bil. Men jag är på rätt väg igen, sakta men säkert...