Bidster

onsdag 14 maj 2008

Sälja företaget

Jag tror jag ska sälja mitt företag!!! Jag delar det med min mans barn... Eftersom det blev så i bodelningen... Jag har ingen möjlighet att driva det själv, så det känns som jag sitter FAST!!!!! Men vad ska jag göra istället?? Någon som har något uppslag??? Har man jobbat åt sig själv så vill man gärna göra det igen!! Men VAD ska jag göra??? Egentligen skulle jag behöva vara sjukskriven känns det som... Ibland känns det som jag håller på att krascha! Jag ska hela tiden stötta och hjälpa andra! Sen min man dog har jag jobbat VARJE dag!!!! Fixat med begravning, bouppteckning, ringt runt o frågat hur släktingar mår, sålt bilar, husvagnar, båtar, JOBBAT, oroat mig för sonen. JAG ORKAR SNART INTE MER!!!!! Också ska jag förstå alla andra på min mans sida!!!!! Ena dagen ska de ha, andra dagen passar det inte, bara de får pengar så är allt bra! Ja, jag har gett dem allt jag har bara för att få lugn och ro, men det räcker inte, för nu vill de inte ha företaget, för det var jobbigt,.... Jag tror jag blir tokig!!!!!! Vad ska jag göra???

2 kommentarer:

Per Penning sa...

Du borde varva ned, ta ett djupt andetag och bli egoistisk. Tänk på dig själv ett tag och dina egna behov.

Växla ner sa...

håller med per; säg åt alla att du vill vara fred ett tag, så du kan få din tid att sörja.
känner igen det här från min kompis, hon hade det likadant, och faktiskt så blev hon "tokig", dvs sjukare än hon borde varit.