Bidster

onsdag 21 maj 2008

Asien ner idag igen...

Jag läser just på Di att Asien är på väg ner idag igen! De tror inte att finanskrisen börjat återhämta sig så snabbt. det verkar ju även oro i Sverige. Men jag resonerar som så att då är det billigt att köpa!!!! Jag ska ändå inte ha dessa pengar på minst 10 år... hoppas jag! Det är iaf målet. Alltså kommer jag (som det känns idag) att fortsätta spara i mina fonder och resterande pengar lägga på sparkonto där jag har bra ränta för att om jag ev. skulle våga mig på ett aktieköp!!! Kan även berätta att jag har 3000:- kvar av mat och spenderarpengarna den här månaden!!! Känns jättekul! Samt att jag sålt husvagnen med en liten vinst på 15 000:-, slipper iaf avbetalningen och försäkringen, 3500:-/ månaden, så bara det är ju en liten vinst!!!!

1 kommentar:

Rikframtid sa...

Över 3000 kvar på matkontot är inte dåligt när priserna ökar!